رئيس هيئت واليبال يزد: جوانان يزدي در واليبال سرشار از استعداد هستند

یزدفردا: رئيس هيئت واليبال شهرستان يزد گفت: جوانان يزدي در زمينه ورزش واليبال، سرشار از استعداد هستند.

به گزارش یزدفردا ، سيد ابوالفضل كشفي ظهر امروز در مراسم اختتاميه فينال نخستين دوره مسابقات واليبال جام رمضان شهرستان يزد اظهار داشت: برگزاري مسابقات واليبال آن هم به‌صورت منسجم و ساماندهي شده و با نام جام رمضان در طول تاريخ واليبال استان و شهرستان براي اولين بار اتفاق افتاده است.
وي افزود: اين امر نشانه عزم جدي مسئولان هيئت واليبال شهرستان يزد براي متحول كردن اين ورزش و ديد جديد ورزشكاران استان به ورزش واليبال است.
كشفي تاكيد كرد: براي اينكه رشته واليبال در شهرستان يزد به تحرك در آيد، بايد چند سالي بر روي استعدادهاي اين رشته در رده‌هاي سني نونهالان، نوجوانان و جوانان كار كنيم تا بتوانيم در آينده از اين سرمايه‌گذاري بهره‌برداري كنيم.
وي خاطرنشان كرد: واليبال شهرستان يزد براي گام برداشتن در مسير پيشرفت نيازمند بهره‌گيري از مربيان با دانش روز واليبال است و اينكه در مجموعه هيئت واليبال بتوانيم از توانايي مربيان بومي و كاربلد خود استفاده كنيم، امري مهم و ضروري است.
رئيس هيئت واليبال شهرستان يزد اظهار داشت: جوانان يزدي در واليبال سرشار از استعداد هستند و واليبال شهرستان يزد ظرفيت و توانايي زيادي دارد اما براي استفاده و بهره‌برداري مطلوب از استعدادها و توانمندي واليباليست‌هاي يزدي بايد دانش مربيان شهرستان را افزايش دهيم.
كشفي بيان داشت: در اين راستا با برگزاري دوره‌هاي آموزشي در مسير مورد نظر گام‌هاي موفقي برخواهيم داشت.
در نخستين دوره از مسابقات واليبال جام رمضان كه در سالن شهداي مهدي‌آباد شهرستان يزد با حضور 9 تيم چهارنفره از سطح شهرستان برگزار شد، تيم‌هاي «گلسا 1»، «نعيم‌آباد» و «گلسا 2» به ترتيب مقام‌هاي اول تا سوم را از آن خود كردند.

یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا